A NOVOSHOP a kereskedelmi egységek számára fejlesztett ügyviteli program, amely a teljes kereskedelmi és gazdasági tevékenységet lefedi, az egyedi és a hálózatos üzletek esetében egyaránt. 

 

Kinek szól?

Bármilyen kiskereskedelmi egység élvezheti a NOVOSHOP kínálta előnyöket. Megoldást nyújtunk az általános kereskedelmi gyakorlatra, de kiszolgáljuk speciális területek, mint például a gyógyászatisegédeszköz-üzletek, dohányboltok, papír-írószer boltok igényeit is, és meg tudunk felelni az egyedi adatküldést igénylő franchise-tagok elvárásainak is.

 

Mik az előnyei?

  • Folyamatosan fejlesztett és karbantartott program
  • Országos ügyféltámogatási rendszer és szervizhálózat áll mögötte
  • Illeszthető más vállalatirányítási rendszerekhez (pl.: SAP, MOVEX, Navision)
  • Az üzletmenet teljes folyamatát képes követni
  • A szoftver sokféle információt tartalmaz, amely elengedhetetlen az adatokon nyugvó döntéshozatalhoz
  • A saját fejlesztésű rendszer egyedi igények beépítésére is lehetőséget kínál

 

Hogyan épül fel?

  • Pénztárgép 
  • Értékesítés: nyugtaadás, számlázás
  • Készlet- és termékinformációk
  • Pénztárkezelés
  • Egészségpénztárak kezelése
  • Iroda
  • Megrendelés
  • Készletezés
  • Gazdálkodás, árkarbantartás
  • GYSE-rendszerek esetében TB-zárás
  • Forgalmi lekérdezések
  • Leltározás
  • Központi cikktörzs lehetősége


 

Szívesen kipróbálná a programot?