A NOVOSHOP a kereskedelmi egységek számára fejlesztett ügyviteli program, amely a teljes kereskedelmi és gazdasági tevékenységet lefedi, az egyedi és a hálózatos üzletek esetében egyaránt.
Kinek szól?
Bármilyen kiskereskedelmi egység élvezheti a NOVOSHOP kínálta előnyöket. Megoldást nyújtunk az általános kereskedelmi gyakorlatra, de kiszolgáljuk speciális területek, mint például a gyógyászatisegédeszköz-üzletek, dohányboltok, papír-írószer boltok igényeit is, és meg tudunk felelni az egyedi adatküldést igénylő franchise-tagok elvárásainak is.
Mik az előnyei?
- Folyamatosan fejlesztett és karbantartott program
- Országos ügyféltámogatási rendszer és szervizhálózat áll mögötte
- Illeszthető más vállalatirányítási rendszerekhez (pl.: SAP, MOVEX, Navision)
- Az üzletmenet teljes folyamatát képes követni
- A szoftver sokféle információt tartalmaz, amely elengedhetetlen az adatokon nyugvó döntéshozatalhoz
- A saját fejlesztésű rendszer egyedi igények beépítésére is lehetőséget kínál
Hogyan épül fel?
- Pénztárgép
- Értékesítés: nyugtaadás, számlázás
- Készlet- és termékinformációk
- Pénztárkezelés
- Egészségpénztárak kezelése
- Iroda
- Megrendelés
- Készletezés
- Gazdálkodás, árkarbantartás
- GYSE-rendszerek esetében TB-zárás
- Forgalmi lekérdezések
- Leltározás
- Központi cikktörzs lehetősége