A PATIKAKÖZPONT segítségével az egy vállalatcsoporton belül működő gyógyszertárak ügyviteli folyamatai egy helyről irányíthatók. A cégvezetők számára a vállalatcsoport erőforrásai, megrendelései, készletei összesítve, akár tranzakciós szinten is könnyen átláthatók. Ebből adódóan a rendszerben rejlő tartalékok kiaknázhatók, így racionalizálhatók és hatékonnyá tehetők a munkafolyamatok. A megrendelés, a készletgazdálkodás, a raktározás, az expediálás folyamata a központból irányítható, így transzparenssé válnak vállalkozás ügyviteli folyamatai. A PATIKAKÖZPONT több moduláris elemmel bővíthető, így a legkülönfélébb igényeket tudjuk kiszolgálni általa. 

 

Mik az előnyei?

  • A korszerű informatikai megoldás révén az ügyviteli folyamatok transzparenssé válnak
  • A központi irányítás következtében a gyógyszertárak jövedelmezősége javul
  • Az értékesítés folyamata, az expediálók munkája irányíthatóvá válik
  • Vállalati szinten optimális készletgazdálkodást tesz lehetővé 
  • Jelentős időmegtakarítás a gyógyszertármenedzsment részére

 

Hogyan épül fel?

 

1. Alapmodul

  • Döntés-előkészítés
  • Vezetői információk 

 

2. Kiegészítő modulok 

  • Törzscentrum
  • Központi megrendelés
  • Központi partnerkártyarendszer
  • Hálózatos expediálástámogatás


 

Szívesen kipróbálná?