A PATIKAKÖZPONT segítségével az egy vállalatcsoporton belül működő gyógyszertárak ügyviteli folyamatai egy helyről irányíthatók. A cégvezetők számára a vállalatcsoport erőforrásai, megrendelései, készletei összesítve, akár tranzakciós szinten is könnyen átláthatók. Ebből adódóan a rendszerben rejlő tartalékok kiaknázhatók, így racionalizálhatók és hatékonnyá tehetők a munkafolyamatok. A megrendelés, a készletgazdálkodás, a raktározás, az expediálás folyamata a központból irányítható, így transzparenssé válnak vállalkozás ügyviteli folyamatai. A PATIKAKÖZPONT több moduláris elemmel bővíthető, így a legkülönfélébb igényeket tudjuk kiszolgálni általa.
Mik az előnyei?
- A korszerű informatikai megoldás révén az ügyviteli folyamatok transzparenssé válnak
- A központi irányítás következtében a gyógyszertárak jövedelmezősége javul
- Az értékesítés folyamata, az expediálók munkája irányíthatóvá válik
- Vállalati szinten optimális készletgazdálkodást tesz lehetővé
- Jelentős időmegtakarítás a gyógyszertármenedzsment részére
Hogyan épül fel?
1. Alapmodul
- Döntés-előkészítés
- Vezetői információk
2. Kiegészítő modulok
- Törzscentrum
- Központi megrendelés
- Központi partnerkártyarendszer
- Hálózatos expediálástámogatás
Szívesen kipróbálná?