Decemberben elindult a NOVODATA-Hotline. Legyen szó gyorsbejelentésről, szoftverrel kapcsolatos hibákról vagy távoli belépést igénylő feladatokról, mostantól elég egyetlen telefonszámot hívnia.

A +36 1 510 0688-as telefonszámon kollégáink készségesen segítenek a problémák elhárításában. Az ügyfélfogadási idő minden hétköznap 7-től 19 óráig, valamint szombatonként 7-től 14 óráig tart. 

Reméljük, a Hotline nem csak az ügyintézést fogja meggyorsítani, de egyúttal növeli az általunk nyújtott szolgáltatás színvonalát is azáltal, hogy ügyfeleink azonnali tájékoztatást kaphatnak a rendszert érintő központi hibákról, mint például EESZT-leállásokról.

Új szolgáltatásunk lehetővé teszi partnereink számára a gyorsbejelentést is. Ebben az esetben nem szükséges megvárni egy operátor kapcsolását, a telefon nyomógombjai, valamint egy rövid hangüzenet segítségével azonnal bejelenthető a hiba. 

 

A főbb menüpontok a következők:

1-es gomb: szerviz kapcsolása

2-es gomb: gyorsbejelentés

3-as gomb: eszközbeszerzés, ajánlatkérés

4-es gomb: cikktörzskarbantartás

5-ös gomb: számlázás, szerződéses ügyek

6-os gomb: Novodata Központ

 

A részletes menüstruktúrát az alábbi linken találja.