Aktualitások

A gyógyszertári termékajánlás forradalmasítása: a Marketing Modul

Egy fogyasztó számára mindig fontos, hogy az adott problémájára a lehető legjobb megoldást találja meg. Egy szolgáltatónak a saját céljai elérése mellett az is érdeke, hogy mindeközben vásárlói is elégedettek legyenek vele. Ez alól természetesen a gyógyszertárak és közönségük sem képeznek kivételt. A termékajánlás mindkét fél céljait szolgálja, és létezik olyan informatikai rendszer, amely igazán gördülékennyé teszi ezt. Ki is tudna erről többet, mint egy olyan személy, aki kezdetben felhasználóként, majd patikavezetőként is napi szinten dolgozott a Marketing Modullal? Dr. Lobmayer Tamás gyakorlati tapasztalatai alapján tartott előadást 2020. novemberi online konferenciánkon.

Optimális készletezés: a gyógyszerellátás alappillére

A folyamatos, biztonságos gyógyszerellátás a gyógyszertárak alapfeladata. A betegek részére folyamatosan biztosítani kell a szükséges gyógyszereket kellő mennyiségben. Ez soha nem volt egyszerű feladat, de a COVID-19 hatására még több nehezítő körülménnyel kell szembenézni. Dr. Birinyi Péter szakgyógyszerész a 2020. novemberi online konferenciánkon tartott szakmai összefoglalót a készletezési problémák megoldásairól.

„Piacvezetőnek lenni nagy felelősség.” - Interjú Szepesházi Zsolttal, a Novodata Zrt. és az LX-Line Kft. új vezetőjével.

2020. február 1-jétől Szepesházi Zsolt tölti be a Novodata Zrt. elnök-vezérigazgatói és az LX-Line Kft. ügyvezető igazgatói posztját. A komoly gyógyszerpiaci tapasztalatokkal rendelkező szakember látványosan bővítené a piacvezető patikai rendszergazda cégek szolgáltatásainak körét; számos egyéb téma mellett ennek elemeiről is beszélgettünk.