NovoShop.Win

4 1 1

NovoShop.Win kis és nagykereskedelmi rendszer

A NovoShop.Win elsősorban a kiskereskedelmi tevékenység igényeinek megfelelően modulárisan felépített egységekből álló rendszer, amely az évek folyamán egy nagykereskedelmi résszel is kiegészült.

A rendszer alapértelmezésben megfelel a NAV Pénztártechnikai Bizottság követelményeinek és az összes idevonatkozó pénzügyi és számviteli előírásnak. Az erről való forgalmazási engedélyekkel a NOVODATA rendelkezik.

A fejlesztés során messzemenően figyelembe lettek véve az összegyűjtött felhasználói tapasztalatok, igények illetve ezek moduláris felépítésben képezik a rendszer integráns részét.

A rendszer lényeges elemei:

A pénztárgépen végrehajtható tevékenységek, a pénztárgép szolgáltatásai:

  • árueladás (eladáskor a készlet mennyiségben és értékben módosul)
  • speciális áruértékesítési formák
  • cikktörzsbe történő betekintés (információ szolgáltatás könnyítése)
  • különböző számlaadási lehetőségek
  • többféle engedményadás
  • áru-visszavételezés
  • különféle fizetési módok (utalványok, valutával történő fizetés, akár több valutanemben is)
  • "folyószámla kezelés" vonalkóddal történő azonosítással
  • "áruvásárlási hitelre" történő értékesítés
  • "árucikkre történő foglaló" kezelése
  • pénztárosi funkció (zárás, rovancsolás, fekete-doboz tartalmának megtekintése)
  • többszintű adat- és beavatkozás védelem
  • vonalkódos értékesítés

A jól áttekinthető képernyő, könnyű és rugalmas billentyűzetkezelés, valamint a zárható és cserélhető pénzfiók nagymértékben megkönnyíti a pénztáros munkáját. Gyors és pontos lesz az eladás és a pénztárosok váltása.

A rendszer főbb moduljai:

  • bizományosi értékesítés és elszámolás
  • vonalkód előállítás
  • pénzügyi elszámolás
  • főkönyvi feladás
  • megrendelés és visszaigazolás
  • kommunikáció előkészítés
  • számlavezetés
  • vezetői információ

A többgépes NovoShop,Win rendszer Microsoft SQL Server alatt futó felhasználói programcsomag, amely képes az összes modul hálózatos működtetésére. Ennek segítségével a vevő igényének legjobban megfelelő rendszer alakítható ki. Üzlethálózatok számára a folyamatok teljeskörű központi menedzselése is megvalósítható a hálózat rendszereinek összekapcsolásával.

Az irodai tevékenységben a már említett moduláris felépítés segíti a feladatok közötti eligazodást, teljes körű informáltságot nyújt mind pénzügyi, mind pedig kereskedelmi vonatkozásban. A vezetői információs modul segítségével pedig mind időben mind pedig aggregáltságban széleskörű lehetőséget biztosít az adatok bemutatására, elemzésére.

A rendszer több ERP rendszerhez (Scala, Movex, SAP), mind azok POS kiszolgálójához illesztve van.

Referenciák:

Pirex papír-irodaszer hálózat
Egyetemi könyv és jegyzetellátó üzletek (Szent István Egyetem, Kertészeti Egyetem)
Könyvkiadók (Mezőgazda Kiadó, Geoholding Zrt., Geopen Kft., Hangoskönyv Kft.)
Könyvesboltok (Lyra Könyvesház, Krasznár és Fiai Könyvesbolt)
Fodrászkellék üzlet
Bababoltok (Mammas&Pappas, Babaszafari)
Gyógyászati segédeszköz üzletek (Újpesti Reformbolt, Harmónia Gyógyászati Központ)
Ruházat, sportruházat (B&J, Infinity, Masters Sport, Modimix szalon)
Reálszisztéma Menedzser Shop
Ékszer (Michal Negrin)
"Concept store" (Printa Kft.)

×
Sütik kezelése  Tájékoztatjuk, hogy honlapunkon sütiket (cookie-kat) használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére.
Tudjon meg többet erről!